عکاسی از محصولات
در هنر بازاریابی، عکاسی و تبلیغات تصویری موضوع بسیار مهمی محسوب میشود. طبق آمار و بررسیهای انجام گرفته، در مورد ۹۳ درصد از مشتریان، عکسهای تبلیغی، یکی از فاکتور های مهم برای تصمیمگیری در مورد یک کالا محسوب میشود. هرچند کسب مهارت و توانمندی در صنعت عکاسی تبلیغاتی، وابسته به تجربه افراد است، اما بکارگیری برخی نکته ها و ترفندهای عکاسی، تاثیر زیادی در جذابیت عکسهای تبلیغاتی که ما از کالاهایمان میگیریم، دارد.
از جمله کاربردهای این عکسها می توان به طراحی کاتالوگ و بروشور در رسانه های آفلاین و یا استفاده در وب سایت، فروشگاه های آنلاین و تبلیغات شبکه های اجتماعی اشاره کرد.عکاسی صنعتی محصول رسانه ای قدرتمند برای معرفی سریع و مناسب محصولات شرکت ها است. چرا که این عکسها خود گویای تمام ویژگی ها و مزایای محصولات هستند. عکسهای محصولات شخصیتی قدرتمند و ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد می کنند و تاثیر بسزایی در بازاریابی و رشد فروش برندها دارند.