عکاسی پوشاک یکی از زیرشاخههای عکاسی تبلیغاتی است که در تبلیغات برندها و کسب و کارها نقش بسیار مهمی دارد.
در دنیایی که افراد مختلف از کمپینهای تبلیغاتی متفاوت، تصویر برداری هوایی، فعالیت در سوشال مدیا، ساخت فیلم مستند صنعتی و… استفاده مینمایند تا پیشرفت کسب و کارشان را با سرعت بیشتری پیگیری نمایند، راه و رسم سنتی به هیچ عنوان به شما کمک نخواهد کرد و این موضوع در فروش لباس و به طور کلی بیزینسهای مرتبط با آن به واسطه جامعه هدفش پررنگتر نیز میشود به طوری که اگر بخواهید بدون کمک از روشهای تبلیغی نوینی چون عکاسی تبلیغاتی پوشاک کار خود را جلو ببرید، موفقیت آنچنان که بنظر می رسد میسر نخواهد بود.